Garantie & Klachten
Klachten
Indien de Koper niet tevreden is over de Producten van Wafflemaker.nl en/of klachten heeft over de (uitvoering van de) Overeenkomst, is de Koper verplicht deze klachten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 kalenderdagen nadat de betreffende oorzaak die aanleiding geeft tot de klacht tot uiting is gekomen, in te dienen. Klachten kunnen worden gemeld via info@wafflemaker.nl met als onderwerp "Klacht".
De klacht dient door de Koper voldoende te worden onderbouwd en/of toegelicht, wil Wafflemaker.nl de klacht in behandeling kunnen nemen. Wafflemaker.nl zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de klacht, inhoudelijk op de klacht reageren. Partijen zullen trachten samen tot een oplossing te komen.
Garantie
Wafflemaker.nl staat er voor in dat de Producten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, bruikbaarheid en/of deugdelijkheid en de op het moment van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen/reglementen. Dit geldt ook indien de te leveren zaken zijn bestemd voor het gebruik in het buitenland en de Koper van dit gebruik ten tijde van het aangaan van de Overeenkomst uitdrukkelijk melding heeft gemaakt aan Wafflemaker.nl.
De fabrikant van de Producten biedt een garantie op de Producten (meestal voor de duur van één (1) jaar), naast de wettelijke garantie. Indien dit het geval is, wordt er verwezen naar de voorwaarden van de fabrikant met betrekking tot deze fabrieksgarantie.